Sivasspor Kulübü Müdürü Üyesi Cafer Kaplan, yönetim boşluğuna rağmen liglere katılım için gerekli süreçlerin yürütüldüğünü belirterek, sürecin sağlıklı ilerlemesi için zamanla yarıştıklarını ifade etti. Kulübün önünde kritik kararlar bulunduğunu vurguladı ve bu adımların bir an önce atılması gerektiğini söyledi.
Yapılanlar ve süreçteki hassas konular
Kaplan, şu sözlerle süreci özetledi: “Kulüpte görevli olmam nedeniyle çok zorlu şartlar altında bir şeyler yapmaya çalışıyoruz ama bütün sporcularımız soruyor ‘biz ne olacağız’ diye. Personelin durumu çok zor süreç içerisinde. Bu zaman içerisinde biz Türkiye Futbol Federasyonu ile olan bize düşen işlemleri yaptık. Eğer o işlemleri yapmasaydık biz bu sezon lige katılmayacaktık. Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürüme teşekkür ederim. Sivas 4 Eylül Stadyumunun tahsisi için bize yazı yazdı ve sertifikayı almak üzereyiz. Bu belgeleri tamamlayıp, eğer bu belgeleri tamamlayıp Türkiye Futbol Federasyonu’na göndermezsen lige katılamıyorsun. Bu konular çok hassastı. Ayrıca forma setleri konusu var. Bu forma setlerini de hallettik. Sporcularımızın siparişlerini verdik ama bunların hepsini yapmak zor. Normalde yönetim kurulunun yapması gereken iş ve bunların bir maliyeti var. Biz bunları yapmak zorunda kaldığımız için yeni gelen yönetime hesapları göstereceğiz.”
Gelecek yönetim ve kritik iş birliği çağrısı
“Bu gelecek yönetim bu hafta içerisinde olmazsa TFF, bizden yönetim istiyor. Yönetim listesi vermemizi istiyor. Bunu yapmak için en kısa zamanda çok çalışmamız gerekiyor. Bunu da yapacağız ve gideceğimiz yer valimiz ile belediye başkanımız. TBMM AK Parti Grup Başkanımız Abdullah Güler ile birlikte bu işleri çözmek zorundayız. Kulüp gerçekten şuanda çok zor durumda”
Sivasspor Kulüp Müdürü Cafer Kaplan, kulüpte yaşanan yönetim boşluğu nedeniyle kırmızı-beyazlı ekibin kritik bir süreçten geçtiğini belirtti. Futbolcuların ve kulüp personelinin geleceğe dair ciddi endişeler taşıdığını ifade eden Kaplan, yaşanan belirsizliğin bir an önce giderilmesi gerektiğini söyledi.


