Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD46,52
%0.02
EURO52,92
%0.11
BIST14.511,15
%1.26
Petrol73,10
%-1.04
GR. ALTIN5.964,51
%-0.26
  1. Haberler
  2. Bursa
  3. Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü çalışanları işaret dilini öğrendi

Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü çalışanları işaret dilini öğrendi

Bursa Valiliği’nin hedefleri doğrultusunda işitme engelli bireylerin kamu kurumlarındaki hizmetlere daha kolay ulaşması amacıyla sürdürülen Türk İşaret Dili (TİD) eğitimleri sürüyor. Eğitim programı ve katılımcılar Bu kapsamda, İl Müdürlüğü ile...

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa Valiliği’nin hedefleri doğrultusunda işitme engelli bireylerin kamu kurumlarındaki hizmetlere daha kolay ulaşması amacıyla sürdürülen Türk İşaret Dili (TİD) eğitimleri sürüyor.

Eğitim programı ve katılımcılar

Bu kapsamda, İl Müdürlüğü ile Osmangazi Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü’nün ortak çalışmasıyla uygulanan programa, vatandaşlara doğrudan hizmet sunan şube müdürlükleri ve merkez ilçe müdürlüklerinde görev yapan 14 personel katıldı. Toplam 120 saat süren eğitim, Ziraat Mühendisi ve İşaret Dili Eğitmeni Emine Kıvcı Biçim tarafından verildi.

Eğitimi başarıyla tamamlayan 13 personel, Türk İşaret Dili alanında temel iletişim becerileri kazanarak işitme engelli vatandaşlarla daha etkili iletişim kurma yetkinliği elde etti.

Sertifika töreni ve konuşmalar

Sertifika töreninde söz alan İl Müdür Yardımcısı Erdoğan Ceylan, eğitimlerin Bursa Valiliği’nin talimatları doğrultusunda gerçekleştirildiğini belirtti ve erişilebilir kamu hizmetlerinin önemine dikkat çekti. Ceylan, eğitime katkı sağlayan Osmangazi Halk Eğitim Merkezi’ne ve programa katılan personele teşekkür ederek, öğrenmenin yaşam boyu devam eden bir süreç olduğunu ifade etti. Gerçekleştirilen eğitimle birlikte işitme engelli bireylerin kamu hizmetlerinden daha rahat yararlanması ve iletişim engellerinin azaltılması hedeflendi.

Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü çalışanları işaret dilini öğrendi
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Bursa Kulisx ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Bursa Kulis ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı

Yapay zeka yanlış bilgi üretebilir

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com