Olay, Mudanya’nın Orhangazi Caddesi üzerinde yer alan beş katlı apartmanın en üst katında meydana geldi. Eşinden boşanan ve çocuklarıyla iletişimi kopmuş olması nedeniyle psikolojisinin bozulduğunun öne sürüldüğü Mehmet Sedat G.’nin, son dönemde 2 oda 1 salondan oluşan dairesinden gelen kötü kokular yüzünden dışarı çıkamadığı bildirildi. Önceden ara sıra hastaneye gitmek için evinden çıkan G.’yi, son günlerde gördükleri kaydedilmiyor.
İMDADINA POLİS YETİŞTİ
Mehmet Sedat G., dün öğle saatlerinde sağlık sorunları, yetersiz beslenme ve yüksekliği 1 metreyi bulan çöp yığını nedeniyle evinden çıkamayınca cep telefonu ile 112 Acil Çağrı Merkezi’ni arayarak yardım talebinde bulundu. Eve giren apartman yöneticisi Ömer Faruk Orhan ile Erdoğan Paçin, Mehmet Sedat G.’ye yardım etti. Çöp yığınının içindeki yatağında pantolonu olmadan yatan Mehmet Sedat G., kendisine yardım için gelenleri görünce, “İçim yanıyor ve çok açım. Bana su ve meyve suyu verir misiniz?” dedi.
HASTANEYE KALDIRILDI
Mehmet Sedat G.’ye pantolonu giydirildi ve çevrede bulunan bir kablo ile kemer yapıldı. Ardından, 2 oda 1 salonu tamamen çöple dolu evden çıkarıldı. Apartmanın dışında sağlık ve polis ekiplerine teslim edilen Mehmet Sedat G., ilk müdahalenin ardından Mudanya Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Mehmet Sedat G.’nin tedavisinin devam ettiği, ‘çöp ev’de ise temizlik çalışmalarının başlatılacağı öğrenildi.
Bursa’nın Mudanya ilçesinde, eşiyle boşandıktan sonra psikolojisinin bozulduğu iddia edilen Mehmet Sedat G. (70), 5’inci kattaki dairesinden biriktirdiği çöpler nedeniyle çıkamayınca cep telefonuyla ihbarda bulundu. Eve giren apartman yöneticisinin yardımıyla binadan çıkarılarak sağlık ekiplerine teslim edilen Mehmet Sedat G., yardım için gelenlere, söylediği ilk sözler ise yürek burktu. İşte detaylar…
CATEGORY: yasam-saglik


