Fenerbahçe’de yeni sezon hazırlıkları hızla sürüyor ve ekip, Düzce’deki Fenerbahçe Topuk Yaylası Tesisleri’nde çalışmalarını sürdürüyor. Teknik direktör İsmail Kartal’ın yönetiminde gerçekleştirilen günün ilk antrenmanı salon içi kuvvet ve dayanıklılık hareketleriyle başladı.
İlk antrenmanın ayrıntıları
Kulübün açıklamasına göre, salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarıyla başlayan çalışma, ardından sahaya geçildi. Isınma, çabukluk, koordinasyon ve dar alanda pas oyunlarıyla devam eden idman, bireysel çalışmalarla tamamlandı.
Gelecek planları
Fenerbahçe, akşam saatlerinde yapacağı ikinci antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.
Özet
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk etap çalışmalarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.


