Son dakika! Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde düzenlenen Muharrem Orucu İftar Programı’nda konuştu. Başkan Erdoğan, “Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde, kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz” ifadelerini kullandı. Erdoğan, “Alevi vatandaşlarımızın yanında olmayı kararlılıkla sürdüreceğiz” dedi.
Giriş Tarihi: 25 Haziran 2026 12:28
Son Güncelleme: 25 Haziran 2026 13:51
Fotoğraf: Son dakika | Başkan Erdoğan Muharrem Orucu İftar Programı’nda konuştu: Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde düzenlenen Mah-ı Muharrem Oruç Açma Lokması programına katıldı. Programda konuşan Erdoğan, “Hicri senemizin ilk ayı, Peygamber Efendimizin ‘Allah’ın ayı’ olarak zikrettiği Mah-ı Muharrem’i tebrik ediyorum. Muharrem ayının ülkemiz, milletimiz, İslam alemi ve tüm insanlık için hayırlara vesile olmasını diliyorum. Bu mübarek ayda tuttuğunuz oruçların, ettiğiniz duaların, yaptığınız hayır ve hasenatın hak katında kabul ve karin olmasını temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.
Son Dakika: Başkan Erdoğan Muharrem Orucu İftar Programı’nda konuştu | Video
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde düzenlenen Mah-ı Muharrem Oruç Açma Lokması programına katıldı. Programda konuşan Erdoğan, “Hicri senemizin ilk ayı, Peygamber Efendimizin ‘Allah’ın ayı’ olarak zikrettiği Mah-ı Muharrem’i tebrik ediyorum. Muharrem ayının ülkemiz, milletimiz, İslam alemi ve tüm insanlık için hayırlara vesile olmasını diliyorum. Bu mübarek ayda tuttuğunuz oruçların, ettiğiniz duaların, yaptığınız hayır ve hasenatın hak katında kabul ve karin olmasını temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.
HİCRİ 61 YILININ 10 MUHARREM GÜNÜNDE BEDENLER BİR BİR TOPRAĞA DÜŞSE DE HAK VE HAKİKAT YERE DÜŞMEMİŞTİR


