FIBA 2027 Dünya Kupası Avrupa Elemeleri 1. Tur C Grubu’nda Bosna Hersek ve İsviçre ile karşılaşacak A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp Bitim, aday kadrodan çıkarıldı. Türkiye Basketbol Federasyonundan yapılan açıklamada, eleme maçlarının hazırlıklarını sürdürmek için Antalya’ya giden ay-yıldızlı ekipte Onuralp Bitim’in sakatlığı nedeniyle aday kadrodan çıkarıldığı belirtildi.
Gruptaki durum
Grupta 4’te 4 yaparak zirvede yer alan ve ikinci tura yükselmeyi garantileyen milliler, çalışmalarını 26 Haziran’a kadar Antalya’da sürdürecek.
Program ve gelecek maçlar
2 Temmuz’da Bosna Hersek’e konuk olacak Türkiye, 6 Temmuz’da İsviçre’yi ağırlayacak.
Türkiye Basketbol Federasyonu, A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp Bitim’in aday kadrodan çıkarıldığını duyurdu.


