Antalya’da okuldan gelen çocuklarını almak için evinden motosikletle çıkan Sevilay Aytış (44) talihsiz bir kaza yaşadı. Kaza, dün saat 15.00 sıralarında Kepez ilçesi Yeniemek Mahallesi Yıldırım Beyazıt Caddesi ile Aliya İzzet Begoviç Caddesi kesişiminde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre Sevilay Aytış, Yıldırım Beyazıt Caddesi üzerinde seyir halindeyken kesişime geldiğinde yola çıkan ve sürücüsü öğrenilemeyen aracı görünce frene bastı.
Panikleyerek fren yapan Aytış, motosikletin kontrolünü kaybetti ve sürüklendi. Yaklaşık 20 metre yerde sürüklenen kadın yol ortasında duran otomobile çarptı. Çevredeki vatandaşlar ve kazayı gören diğer sürücüler motossiklet sürücüsü kadının yardımına koşarken olayın 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirilmesi üzerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Adrese gelen sağlık ekipleri olay yerindeki ilk müdahaleyi takiben Sevilay Aytış’ı ambulansla yakındaki özel bir hastaneye götürdü.
Sağlık durumu ve cenaze süreci
Ambulanstaki eşiyle telefonla konuşan ve durumunun iyi olduğunu söyleyen Aytış, bir süre sonra kaldırıldığı hastanede fenalaştı. Akciğerinin hasar aldığı ve iç kanaması olduğu belirlenen 3 çocuk annesi kadın ameliyata alındı. Ancak doktorların tüm müdahalelerine rağmen kurtarılamadı. Aytış’ın cansız bedeni kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için Antalya Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. Aytış’ın cenazesi bugün eşi ve yakınları tarafından teslim alındı. Cenazenin teslimi sırasında hayat arkadaşını kaybetmenin acısını yaşayan Ahmet Aytış gözyaşlarına hakim olamadı. Talihsiz kadının cenazesi işlemlerinin ardından toprağa verilmek üzere Duacı Mezarlığı’na götürüldü.
Antalya’da motosikletiyle çocuklarını okuldan almak üzere yola çıkan kadının kaza anı iş yerinin güvenlik kamerasına yansırken, Adli Tıp Kurumu’ndan cenazeyi teslim alan eşi gözyaşlarına boğuldu.


