Sivas’ta yaşayan 42 yaşındaki Umut Toparlak, Fenerbahçe Spor Kulübüne duyduğu sevgiyle dikkat çekiyor. Galatasaray taraftarı bir babanın oğlu olan Toparlak, hayatının her noktasında sarı ve lacivert renklerine yer veriyor. 7 yıl önce evini tadilat ettiren Toparlak, dış cephesini sarı laciverte boyattı. Görenlerin dikkatini çeken ev, mahallenin simgesi haline geldi.
Fenerbahçe’ye duyduğu sevgiyi anlatan Umut Toparlak, “10 yıl değil, 20 yıl da şampiyon olamasak taraftar bu kulübü bırakmaz. Biz Fenerbahçe’yi şampiyon olduğu için tutmuyoruz, Fenerbahçe olduğu için tutuyoruz” dedi.
EŞİM İLK BAŞTA KABUL ETMEDİ AMA SONRADAN RAZI OLDU
Evinin bir simge haline geldiğini kaydeden Toparlak, “Mahalledeki çocuklar gelip fotoğraf çekiniyor, üniversiteliler fotoğraf çekiyor. Kargocular arıyor, ‘Abi, Fenerbahçeli evin oradayız’ diyor. Artık sokak ismi yerine evin ismiyle anılıyor. Eşim ilk başta kabul etmedi ama sonradan razı oldu. Fenerbahçe’yi bırakamayız. Bu çok farklı bir duygu, yaşandıkça anlaşılır. Serhat Akın’ın dediği gibi 10 yıl değil, 20 yıl da şampiyon olamasak taraftar bu kulübü bırakmaz. Biz Fenerbahçe’yi şampiyon olduğu için tutmuyoruz, Fenerbahçe olduğu için tutuyoruz” şeklinde konuştu.
Sivas’ta yaşayan bir Fenerbahçe taraftarı evinin dış cephesini sarı ve laciverte boyadı. Aile içerisinde anlaşmazlığa sebep olan fanatik taraftarın evi, mahallenin simgesi haline geldi.


