Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD46,52
%0.02
EURO52,92
%0.11
BIST14.511,15
%1.26
Petrol73,10
%-1.04
GR. ALTIN5.964,51
%-0.26
  1. Haberler
  2. Spor
  3. Sivas’ta Umut Toparlak’ın Fenerbahçe aşkı evinin duvarlarında

Sivas’ta Umut Toparlak’ın Fenerbahçe aşkı evinin duvarlarında

Sivas'ta yaşayan 42 yaşındaki Umut Toparlak, Fenerbahçe Spor Kulübüne duyduğu sevgiyle dikkat çekiyor. Galatasaray taraftarı bir babanın oğlu olan Toparlak, hayatının her noktasında sarı ve lacivert renklerine yer veriyor. 7...

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Sivas’ta yaşayan 42 yaşındaki Umut Toparlak, Fenerbahçe Spor Kulübüne duyduğu sevgiyle dikkat çekiyor. Galatasaray taraftarı bir babanın oğlu olan Toparlak, hayatının her noktasında sarı ve lacivert renklerine yer veriyor. 7 yıl önce evini tadilat ettiren Toparlak, dış cephesini sarı laciverte boyattı. Görenlerin dikkatini çeken ev, mahallenin simgesi haline geldi.

Fenerbahçe’ye duyduğu sevgiyi anlatan Umut Toparlak, “10 yıl değil, 20 yıl da şampiyon olamasak taraftar bu kulübü bırakmaz. Biz Fenerbahçe’yi şampiyon olduğu için tutmuyoruz, Fenerbahçe olduğu için tutuyoruz” dedi.

EŞİM İLK BAŞTA KABUL ETMEDİ AMA SONRADAN RAZI OLDU

Evinin bir simge haline geldiğini kaydeden Toparlak, “Mahalledeki çocuklar gelip fotoğraf çekiniyor, üniversiteliler fotoğraf çekiyor. Kargocular arıyor, ‘Abi, Fenerbahçeli evin oradayız’ diyor. Artık sokak ismi yerine evin ismiyle anılıyor. Eşim ilk başta kabul etmedi ama sonradan razı oldu. Fenerbahçe’yi bırakamayız. Bu çok farklı bir duygu, yaşandıkça anlaşılır. Serhat Akın’ın dediği gibi 10 yıl değil, 20 yıl da şampiyon olamasak taraftar bu kulübü bırakmaz. Biz Fenerbahçe’yi şampiyon olduğu için tutmuyoruz, Fenerbahçe olduğu için tutuyoruz” şeklinde konuştu.

Sivas’ta yaşayan bir Fenerbahçe taraftarı evinin dış cephesini sarı ve laciverte boyadı. Aile içerisinde anlaşmazlığa sebep olan fanatik taraftarın evi, mahallenin simgesi haline geldi.

Sivas’ta Umut Toparlak’ın Fenerbahçe aşkı evinin duvarlarında
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Bursa Kulisx ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Bursa Kulis ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı

Yapay zeka yanlış bilgi üretebilir

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com