Antalyaspor, teknik direktörlük görevine getirilen Bülent Korkmaz için Döşemealtı’daki Atilla Vehbi Konuk Tesisleri’nde imza töreni düzenledi.
İmza Töreni ve İlk Açıklamalar
Kulüp başkanı Mustafa Ergün, törende konuşarak Korkmaz’ın daha önce de Antalyaspor’da görev yaptığını hatırlattı.
“HOCAMIZA GÜVENİYORUZ”
Ergün, Antalyaspor’un layık olduğu Süper Lig’e dönmesi için Korkmaz ile anlaştıklarını belirterek, “Hocamıza güveniyoruz. İnşallah bu yıl Süper Lig’e çıkacağız.” dedi.
Korkmaz’ın Perspektifi
Teknik direktör Bülent Korkmaz ise geçmişte yapılan bazı hatalar nedeniyle Antalyaspor’un küme düştüğünü ifade etti.
“AMACIMIZ SÜPER LİG’E ÇIKMAK. Bunu da başarmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız.” diyen Korkmaz, şöyle konuştu:
“Zor bir süreç. Herkesin sabırlı olmasını istiyorum. Biz çok çalışacağız. Herkes sabırlı olursa bunun karşılığını alacağımıza inanıyorum. Futbolcu, teknik heyet, taraftar ve yöneticilerle uyumlu bir biçimde olduğumuz zaman hedefimize ulaşacağımıza inanıyorum. Tesisleri, camiayı gördükten sonra Antalyaspor’un yerinin Süper Lig olduğunu tekrar gördüm.”
Kulübü ve Bağlılığı
Antalya ve Antalyaspor’u çok sevdiğini anlatan Korkmaz, “Antalyaspor’dan daha önce de teklif olmuştu ama anlaşamamıştık. Benim için özel bir kulüp. Buradan birçok oyuncuyu Türk futboluna kazandırmıştık.” ifadelerini kullandı.
Trendyol 1. Lig ekiplerinden Antalyaspor, teknik direktör Bülent Korkmaz ile 1 yıllık sözleşme imzaladı.


