Olay sabah saatlerinde Gaziantep’in 5’inci Organize Sanayi Bölgesi’nde bulunan bir tekstil fabrikasında meydana geldi. İçme suyu olarak kullanılan suyu tüketen işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleri gözlendi.
Olayın ayrıntıları
Durum, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirildi. Olay yerine yönlendirilen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedaviye alınan işçilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Haber akışı ve son durum
Gaziantep’in 5’inci Organize Sanayi Bölgesi’ndeki bir tekstil fabrikasında yaşanan olay, panik dolu dakikalar yaşattı. Fabrikada içme suyunu tüketen işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleri kaydedildi. 25 işçi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. İşte detaylar…
İşte detaylar…


