Eskişehir-Bursa karayolunda iki otomobil sürücüsü arasında yaşanan tehlikeli çekişme, trafikte korku dolu anlara neden oldu. Seyir halindeki araçların birbirlerini sıkıştırdığı ve ani manevralarla ilerlediği anlar, çevrede bulunan vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
Görüntülerde, sürücülerin zaman zaman birbirlerinin önüne kırdığı, şerit ihlalleri yaptığı ve diğer araçların güvenliğini hiçe saydığı görüldü. Yoğun trafik akışının bulunduğu güzergahta yaşanan tehlikeli hareketler, olası bir kazayı adeta davet etti.
Diğer sürücüler yaşananlar karşısında zor anlar yaşarken, olayın büyümeden sona ermesi olası bir facianın önüne geçti. Trafik uzmanları, sürücülerin öfke kontrolünü sağlaması ve trafikte yaşanan anlaşmazlıklarda kurallara uygun hareket etmesinin hayati önem taşıdığını vurguluyor.
Yetkililerin, sosyal medyada paylaşılan görüntüler üzerinden sürücüleri tespit ederek gerekli incelemeyi başlatması bekleniyor.


